Természetismeret tábor

Immár 10. éve szervezem meg a Kalász Suli-s gyerekek számára nyári táborom. Idén 3 turnusban 52 gyerek élt a sátortáborban, óvodás korúaktól egészen a gimnazistáig.

Innen indultunk izgalmas csillagtúrákra, ahol nagyon sok élményben volt részünk: ásványokat, fosszíliákat gyűjtöttünk, interaktív múzeumokba látogattunk, bányákban jártunk, napraforgótáblán keltünk át. Igazi kalandtúrán vettek részt a gyerekek, akik sziklát másztak, bozóttúrán jártak, sőt még árvizet is nézhettek.

Sokat nevettünk a tábori élet során, életre szóló élmény lett az éjszakai városnézés és a szlovákiai kiruccanás is. A diákok étteremben ettek, este pizzáztak, és bátorságukat is bizonyíthatták, amikor gázmaszkban a füstös sátoralagúton is keresztül merészkedtek. Természetesen drukkoltunk a labdarúgó EB meccsek csapatainak az óriás kivetítő előtt, s nem maradt el a várva várt medencézés, focizás, kártyázás, sakkozás, dinnyeevés sem. Minden érdeklődőt szeretettel várok a szeptemberi élménybeszámolós vetítésre: